Grebbelinie in het vizier

Om het project "Grebbelinie in het vizier" te ondersteunen en een nieuw toiletblok voor zwembad 't Willaer te realiseren heeft RC Scherpenzeel-Woudenberg Night of the Rotary georganiseerd. Een prachtig benefietconcert waarin Wouter Harbers, Robert Cekov en Mascha van de Kuit onder andere de Peer Guint Suite en O mio babbino caro ten gehore brachten.

Jaarlijks organiseert RC Scherpenzeel-Woudenberg dit benefietconcert: https://www.rotary.nl/scherpenzeelwoudenberg/Benefietconcert/
Zwembad ’t Willaer is een geliefd zwembad voor de inwoners van Scherpenzeel, Woudenberg en de omringende dorpen. Mede door de inzet van vele vrijwilligers kan dit zwembad elk jaar weer duizenden bezoekers ontvangen. Maar nu is het toe aan een grondige renovatie. En daar willen wij graag aan meehelpen!

Grebbelinie in het vizier "Opdat wij niet vergeten." De oorlogshandelingen, met in het bijzonder rondom de Grebbelinie, zijn hier duidelijk in beeld gebracht. De stichting richt zich met name op de educatie voor de basisschoolleerlingen. Voor modernisering en onderhoud willen wij deze stichting met uw hulp graag helpen.